fbpx

Audyty

Jako właściciele kilku przedsiębiorstw poza Centrum Wydarzeń Szkoleniowych wiemy, że każde przedsiębiorstwo miewa swoje wewnętrzne problemy, a właściciele firm codziennie stają przed wieloma zadaniami od których zależy utrzymanie, czy też rozwój firmy. Niestety żaden właściciel nie jest alfą i omegą dziedzin wszelakich, a większość zadań często i tak jest oddelegowana pracownikom. Zwiększanie umiejętności pracowników i właścicieli firm pozwala na stabilizację, przewidywalność zysków oraz ograniczenie ryzyka rażących niedociągnięć. Kluczem do skutecznego poprawiania procesów firmowych jest umiejętne diagnozowanie problemów. 

Tutaj idealnie wpasować można usługę audytową. Kto lepiej znajdzie defekty, wprowadzi nowe strategie i ukierunkuje na dalsze działania, niż doświadczony audytor? Indywidualne podejście do każdego przypadku, dogłębna analiza i profesjonalne przygotowanie strategii pomoże Państwa firmie zaradzić dotychczasowym problemom, czy też zwiększyć zarobki
firmy.

Gastronomiczne

Potrafimy w pełni prześwietlić twoją firmę i wykorzystać maksymalnie jej potencjał. Współpracujemy ze sprawdzonymi szefami kuchni I  menadżerami którzy mają na swoim koncie obsługę największych sieci restauracyjnych. Działania nie obejmują tylko pojedynczego okresu. Dzięki wskazówką uzyskanym podczas spotkania z audytorem możesz kontynuować rozwój swojej restauracji w kolejnych miesiącach.

Korzyści:

wzrost produktywności pracowników

Lepsze wykorzystanie żywności

oszczędność finansowa

Poprawa walorów smakowych potraw

Marketingowe

Dobry marketing to podstawa firmy. 

Dla każdego szanującego się przedsiębiorcy głównym wyznacznikiem jest sprzedaż. Jak inaczej można utrzymać struktury firmy w ryzach? Dopasowany marketing powinien zawsze przekładać się głównie na sprzedaż i w pewnym stopniu na budowaniu wizerunku długofalowo. Doskonale wie o tym nasz zespół który przygotuje dla Ciebie odpowiednią strategię.

Korzyści:

Długofalowa strategia marketingowa

optymalizacja marketingu internetowego
(Strony internetowe, socialmedia, pozycjonowanie)

Łatwe działania do realizacji

jasny cel którym jest sprzedaż i budowanie marki

Świadome budowanie relacji z klientem

oszczędność finansowa